pondělí 17. dubna 2017

Jessica Ennis-Hill: ‚Jednou jsem měl Reggie se stal prioritou‘

Když hovoříme, se mi podaří zdržet se říká Jess vypadá fantasticky v vlajku, ale nikdo, kdo viděl svět sedmiboji šampion vyhrál zlatou medaili 13 měsíců po porodu a po nezdaru dřívějšího zranění, zapomenou blažený úleva na její tváři, když hodil vítězný union jack kolem ramen na mistrovství světa v Pekingu v srpnu. Co se týče Fury a jeho komentář: „Abych byl upřímný, ticho je nejlepší odpověď." Ale neměl by to aspoň omluvit?Ona změní téma: „Jsem moc těším na sportovních osobností večera - to slaví sportovní Bet365-Podrobnosti zde úspěch to je důležité,� �

Pro Ennis-Hill, 2015 byla fenomenální: „Byl to velký rok vrací do atletiku, ale to začalo jako neznámé území. Myslel jsem, že lehce dostat zpět do swingu věcí,"říká. I zvolat na „jemně". Nebyl to neuvěřitelně těžké náměstí nároky být matkou (vcítit sekundu) s tím, že sportovec (museli nejprve vžít)?

„Než jsem měla Reggie, byla jsem sobecká. Jakmile jsem měla dítě, se stal prioritou. Teď jsem se vešly svůj trénink kolem něj. Změnil jsem se jako sportovec.Letos to dopadlo dobře, ale…"

a má Reggie se neprokázaly žádné časné příznaky atletiky? Ona se přizná k bytí zaujatý, pak chichotání a ukáže, že on šel na 10 měsíců

Ennis-Hill je snadné mluvit. - krásné a připravenou smích - ale já detekovat ocel tam taky ( akorát, když se narodil a vyrůstal v Sheffieldu). Kolik si myslíte, že osobnost skutečně záleží ve sportu?

„BBC Sportovní osob nost je zvláštní, protože je udělována ze strany veřejnosti.Ale to, co jste dosáhli na trati je ta nejdůležitější věc „Ona je opravdu vlasteneckou:‚Je to tak krásný pocit soutěžit ve vaší zemi'A tím to nekončí na trati - ona přiznává, že má žádný nedostatek.. union jack pokryté polštářky doma.

má vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie z Sheffield University. Co je potřeba, psychicky, být vítězem? „Je to, kdo jsem, to je vrozená. Je potřeba být nejlepší, co může být. Nemůžete panice, se soustředit. Když běžím do překážky, jsem velmi nervózní, ale budu tendenci přemýšlet o technických věcech, jak se udržet svou mysl zaměřil."

Vítězství je„úžasný pocit.Atletice, dáte všechny ty přípravy na pouhé dva hlavních šampionátů za rok a na olympijských hrách každé čtyři roky. Takže, když se dostanete Bet365-Registrace s bonusem zde na vrchol stupně vítězů, to je úleva a vzrušení a…Oh! to vše bylo užitečné…tvrdá práce, oběti."

Ona se těší na Vánoce doma. Reggie, na 16 měsíců, neví, co je vaření.


Ale on je „už vzrušený vidět vánoční stromeček stoupá a má malý adventní kalendář". Jiným způsobem, že se těší na rok 2016, příliš: „Určitě to bude moje poslední olympiáda. Byl jsem v atletice, protože jsem byl 11 - dlouhá doba [otočí 30 v lednu]. Já jsem dosáhl tak v mé kariéře, ale těším se na příští rok.Olympijský rok je vždy obrovský a bylo by hezké skončit na vysoké."

A potom? „Chci zůstat zapojen do sportu. Jsem vášnivý lidé aktivní a běh a udržování kondice. A já chci mít více dětí „A le ona se ani nepokouší předstírat, že to bude snadné pro ni zastavit„. Čím blíže se dostanu do důchodu, tím víc mám pocit, že to bude velká změna, se proudem, protože atletiku byl jádrem celého mého života. Vím, že budu chybět pocit běží rychle, adrenalin a slyšet dav fandění mě."

sázky na Bet365

Žádné komentáře:

Okomentovat