čtvrtek 13. dubna 2017

Nico Rosberg porazí Lewisa Hamiltona k pólu pre japonskú GP

Nico Rosberg poraziť Lewisa Hamiltona k pólu na nedeľňajšej Veľkej cene Japonska ako Mercedes vrátil tvoriť v kvalifikácii. Hamilton bol popieral šancu urobiť posledný pokus o dobe jeho tímový kolega si po zlom havárii blízko šikanovaniu zahŕňajúce Red Bull Daniil Kvjat, ktorý priniesol skorý koniec Q3. Kvyat bol unhurt.Daniil Kvyat uniká nezranený po dramatickej havárii v japonskej GP Čítajte viac

Rosberg, ktorý je 41 bodov za Hamiltona so šiestimi pretekov zostáva, povedal: "Som veľmi spokojný. Bol to skvelý deň a dobrý comeback pre tím po ťažkom víkende v Singapure. Je to skvelé auto.


My sme sa obrátil veci koleso. pribil Aj dnes svoje kolesá.Som rád, že s tým, ako to šlo a som v skvelej pozícii pre zajtrajšok. "

Nedeľný pól bude Rosberg je prvý od Veľkej ceny Španielska pred štyrmi mesiacmi. Ten vlani tu získal pole position pred porazený Hamilton v mokrom závode. A dodal: "Dúfajme, že to bude suchý závod zajtra. Že pomôže. Nechcel som bojovať v daždi vlani, ale ja sa snažil Unibet-Podrobnosti o interoperabilite pneumatiky. Bol som naozaj spokojní s tým, ako auto dnes manipulované. Suzuka je konečný trať a mať tu dobré auto je úžasné. "

Hamilton vyhral 11 z 14 stĺpov v tejto sezóne, ale chýbal na posledných dvoch. Povedal: "V prvom kole som trochu času stratil v poradí 11 a v poslednej zákrute. Nico jazdí aj tento víkend.Cítil som sa celkom dobre na tomto poslednom kole, ale hlavná vec je, ž e Kvyat je v poriadku. "Facebook Twitter Pinterest havarované auto Daniil Kvjat sa izoluje. Kvyat unikol nezranený. Foto: Sutton Images / Corbis

Valtteri Bottas kvalifikoval tretím, necelé štyri desatiny sekundy za Hamiltonom, s Sebastian Vettel - víťaz posledných pretekov v Singapure - štvrtý. Pre druhý závodné víkend v rade Button Jenson McLarenu nepodarilo dostať sa do Q2. Jeho tímový kolega Fernando Alonso urobil, ale potom sa nedostali do Top 10 nájazdoch

A sklamaný Button, ktorý sa očakáva, že odísť z F1 na konci sezóny, povedal :. "Oni Nechcel , t mi povedať, čo nastavenia byť v na začiatku kola.V poslednej polovici kole som nemal nasadenie. Nemôžeme robiť chyby takhle "Konečné poradie po kvalifikácii

Rossi nestanovila dobu Q1, ktorý bol v rámci 107% najrýchlejšieho času tejto relácii, Hamilton je. 1: 32,844, takže bude potrebovať povolenie od usporiadateľov na štart pretekov. Tiež Hülkenberg m á tri miesta siete penalizáciu za spôsobenie kolízie na Grand Prix Singapuru, takže začne 14 ..

Unibet-Registrácia zdarma

Žádné komentáře:

Okomentovat