úterý 11. dubna 2017

Jessica Ennis-Hill svieti opäť matka všetkých pohotový

Len deväť mesiacov po prijatí svojej prvej nesmelé kroky späť do tréningu po narodení jej syna, Jessica-Ennis Hill vyhral nečakanú zlatú medailu v sedmiboji v Pekingu, dokončenie pozoruhodný comeback do elitnej súťaže.


< p> olympijský šampión hneď povedala, že jej víťazstvo, zaistené viac ako dva dni konzistentné chod, hádzanie a skákanie, a navyše s triumfálnom 800m, bol rovný z jej úspechov v Londýne v roku 2012.

The 29- ročný, súťažiť vo svojich prvých veľkých šampionátov od roku olympijských hrách v Londýne, poveda l si vzala svoje prvé nesmelé kroky späť do súťaže pomocou rotopede vo svojej garáži telocvični po pôrode Reggie, teraz 13 mesiacov.

"nie je to moc očarujúce, je to posilňovňa a funguje to.Dokážem svojej váhy doma a ja im raz Reggie je preč do postele, "povedala. "Keď sa pozriem späť - v tom čase myslel som si, že robím v poriadku - ale pozerám späť a myslím, že som nebol v skvelej kondícii.Finálny skok bol nazývaný faule najmenší marží a zažal zlyhal odvolanie z britského tímu.

"Sme súperovi a my chceme, aby lepšie seba, ale keď to urobila v skoku ďalekom moje srdce klesol na ňu a cítil som sa naozaj emotívny pre ňu, pretože keď Betclic-Zobraziť viac sa vžiť do dvoch dní sedmiboji je to naozaj hrozné, "povedal Ennis-Hill, ktorý sa vráti domov v pondelok. "Bol som naozaj sklamaný, za ňou, ale ona má veľa času na ruky, ona má skok do diaľky a on a sa vráti silnejší."

Betclic-Okamžitý bonus

Žádné komentáře:

Okomentovat