čtvrtek 20. července 2017

Zábavnou formou nabeháte kilometre, pochvaľuje si Bauer

Že niekomu spojenie Lukáša Bauera a orientačného behu nesedí? Napriek tomu je pravdou. "Ani mi neprišlo, že som v lese štyridsať minút. Čas strašne utiekol, ako stále pozeráte do mapy a hľadáte kontroly, "uviedol Lukáš Bauer po majstrovstvách republiky v orientačnom behu.

Je to skrátka tak. Lukáš Bauer sa medzi inými v druhej polovici júna zúčastnil vrcholu domáce jarné sezóny Majstrovstvá a Veteraniády Slovenskej republiky v orientačnom behu na krátke trate.

"Úplne som nepochopil systém, nie som orientačné bežec. Na majstrovstvách republiky som sa mohol prihlásiť len do kategórie H35. To bolo prvý deň, druhý sa to rozdelilo ešte na dve skupiny a to som bol v druhej skupine tretí.Neviem však, ako sa to počítalo a či to platí, "hovorí Luk áš Bauer. "Prvý deň sa mi úplne nedarilo, hoci som zásadné chyby nerobil. Druhý deň som mal pocit, že kontroly nachádzam perfektne na môj vkus a celkovo to bol vydarenejšie preteky.


Nenastupoval som s výsledkovými ambíciami, "vracia sa k svojmu tohtoročnému, zatiaľ poslednému závodu v orientačnom behu.

Oproti minulým rokom ich bolo päť. Väčšinou po kraji a blízkom okolí. Trebárs v Aši, Hornom Slavkove alebo Mariánskych Lázňach. "Orientačné bežci sú všeobecne veľmi radi za jeho návštevy na orientačných pretekoch.Skalp medailistu z OH a MS vždy poteší, "hovorí Josef Milota z mariánskolázeňského tímu Mlok.

Lukáš Bauer má s orientačným behom bohaté skúsenosti, s jeho pomocou sa tradične pripravuje na novú zimnú sezónu.

< p> Každoročne sa snažia absolvovať troch a� � päťdňový preteky, čo je špička ľadovca v Českej republike. "To je môj každoročný cieľ. Mojím tohtoročným orientačným vrcholom budú päťdňový preteky Bohemia v Novom Bore začiatkom augusta, "prezrádza Bauer.

Preto si tento rok prvýkrát povedal, že sa na to pripraví a skúsi bet365 nejaké regionálne preteky. "Aby som sa predpripravili a na tej veľkej akcii už vedel, o čom tá mapa bet365 bonus je.Predtým, keď som raz za rok vyrazil na tieto veľké závody, mi dve etapy trvalo, kým som si zvykol, čo na mape znamená, aby som sa mohol správne orientovať. Tento bet 365 rok som sa na to zameral trochu viac, ale bez väčších ambícií. Zábavnou formou nabeháte kilometre a čas v lese utečie, "myslí si Lukáš B auer. Už po základnej škole prestupom do lyžiarskeho oddielu Slovan Karlovy Vary sa lyžiar Bauer stal zároveň orientačným bežcom. "Manželka pána Nováka bola reprezentantkou v orientačnom behu, Varáci k tomu mali vždy blízko, a tak každé leto sme v rámci sústredení absolvovali nejaký orientačné preteky.Postupom času ma to baví. "

Mapa - španielska dedina

Keď prvýkrát dostal do ruky mapu a buzolu , priznáva Lukáš Bauer, že mu to vôbec nehovorilo. "Klasickú mapu čítať viem, ale orienťácká je úplne niečo iné. Keď som ju dostal prvýkrát do ruky, hovorím si, super - zelená je les a zrazu zisťujem, že bet365 mobil aj žltá a biela je les, je tam iné rozlíšenie, než na bežné turistické mape. Preto mi trvávalo, než som sa našiel, kde som, a koľkokrát s pomocou miestnych ľudí sa dostal späť do pri estoru cieľa. "

Bol vhodený do vody, postupom času sa naučil mapové základy. "Dodnes v nej neexceluje. Nestratím sa, ale orientáciou sú o niekoľko tried inde.To je môj handicap, "priznáva lyžiar z Božieho Daru.

S orientačným behom má bohaté skúsenosti. "Baví ma to, je to fajn, ale nie je to vec, na ktoré by som staval prípravu, je to len spestrenie. V rámci objemového tréningu zábavnou formou nabeháte kilometre, čo potrebujem v zime, "vysvetľuje.

bet365 stavky

Žádné komentáře:

Okomentovat